Elenageorgian’s Blog

Lectii de pian si canto – muzica usoara cu Elena Georgian in Constanta !

Posted on: octombrie 24, 2011

Soprana Elena Georgian

Profesor canto si pian
Am absolvit Universitatea Ovidius Constanta sectia canto la clasa prof. Irina Ionescu, dar m-am pregatit in particular si cu maestrul Dan Iordachescu – canto clasic,
Pianul l-am studiat cu maestra mea din Chisinau Alla Bivol. Numerosi elevi pe care i-am pregatit au obtinut premii la concursuri nationale de muzica usoara, dar si pian.
In prezent predau si la Palatul Copiilor in Constanta.
Pretul unei sedinte de 1 ora este 30 ron.

Ma puteti contacta pe adresele: elena21us@yahoo.com, elenageorgian@yahoo.com

Va astept cu drag sa descoperiti tainele muzicii !

24 Răspunsuri to "Lectii de pian si canto – muzica usoara cu Elena Georgian in Constanta !"

buna , ma numesc alina barbu si vreau un numar de telefon pe adresa de email blonde.ambition94@yahoo.com, as vrea sa urmez cursurile initiate de dvs !

Astept de asemenea detalii pe email despre orele la care se desfasoara cursurile si daca se pot desfasura in weekend avand in vedere ca eu stau la 50 d km de orasul Constanta.

Buna ziua, puteti va rog sa mi mentionati in cazul in care ati primit informatile solicitate despre orarul cursurilor de pian si daca se sustin si pentru adulti? multumesc frumos.

Buna ziua cursurile se stabilesc in functie de programul elevului, ma puteti contacta la numarul de telefon 0728215131.

Orele se pot desfasura si in weekend numarul meu de telefon este 0728215131 pentru a stabili impreuna programul.

Buna ziua stimata doamna,

Credeti ca la virsta de 44 de ani (si mergind pe 45) este prea tirziu sa pot incerca sa invat sa cint ?

Va multumesc anticipat si scuze daca v-am amuzat prea tare…

Cu deosebita stima si consideratie,
Dan Manole

In anunt scrie ca predati ore de pian si canto…Orele sunt alese separat de participantii la curs sau predati pian si canto impreuna,pentru ca sunt interesata doar de canto.Multumesc anticiat!:)

buna ziua da se poate numai canto, lucrez individual cu elevii, rog sunati la nr 0728215131

Buna Ziua.Ma numesc Stefy,sunt interesata de canto,am 13 ani, sunt din constanta.Imi puteti trimite orarul sau un numar de telefon pe adresa : miss_stefy2008@yahoo.com.Si poate si alte informatii.:)
Multumesc!

buna ma numesc raluca si sunt din jud constanta..asi dori si eu un nr de tel pe adresa de email mada_lov3_my@yahoo.com…multumesc

sau imi puteti lasa o adresa de messenger pe care putem comunica..

Buna ziua! Ma numesc Alina si sunt din Navodari as vrea sa fac canto pentru dezvoltarea vocii si controlarea unor note inalte pe instrumnentale de rock va ocupati si cu asa ceva? va multumesc frumos puteti sa imi dati raspuns la rocky_alyna@yahoo.com

Buna seara !

Ma numesc Buda Sinziana Karina , am 13 ani si mi-ar face mare placere sa fac canto cu dumneavoastra. Imi doresc sa cant . in cursul zilei de maine va va contacta mama pentru a stabilii , de comun acord , prima sedinta de canto .

Multumesc ,
Sinziana

Buna ziua , sunt interesat de cursurile de pian , as dori sa vorbim detaliile pe messenger id.elyn_me10@yahoo.com

Ca o persoana sa participe la curs trebuie neaparat sa aiba voce ? Sau predati si celor care nu au ?

Buna seara!As vrea sa cant la voce …daca se poate….Ma cheama Silvana-Cristina Stancescu si am 10 ani =D…Imi doresc enorm sa cant sa fiu la tv….Mama va vb cu dumneavoastra daca imi dati un numar de tel…sau ceva…Dati-mi un raspuns Va Multumesc!

iti scriu pe email si iti trimit nr meu de telefon

Sunt nerabdatoare….si as vrea un raspuns cat mai rapid…,eu imi doresc sa cant…atata….mai sunt si la meditatie ptr engleza,si am uitat sa va spun ca sunt din Constanta :))

Orarul il fixez in functie de programul elevilor, rog contactati-ma pe adresa de mai sus afisata! Va multumesc

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

